twój
Domowy trener

14-dniowy program treningowy do samodzielnego wykonania w domu:

Lekcja + zestaw ćwiczeń – na każdy dzień!

NIE DA SIĘ ZMIENIAĆ SWOJEGO CIAŁA, NIE ROZUMIEJĄC JAK ONO FUNKCJONUJE!

Zapytasz: „po co lekcje? Przecież sam trening mi wystarczy…”.
Otóż celem programu jest nie tylko realizowanie założeń treningowych ale również, i to nie mniej ważne, uświadomienie Ci po co tak naprawdę trenujesz. Właśnie taką formę przyjmuje ten program.

 

 

Program Twój Domowy Trener poprowadzi Cię przez 14 dni za rękę!
Dowiesz się nie tylko JAK ćwiczyć, ale również DLACZEGO to takie ważne. To kompleksowe połączenie teorii i praktyki!

Jak wygląda Program?

Każdy dzień składa się z części teoretycznej, czyli lekcji oraz części praktycznej, czyli planu treningowego.

Cały program będzie też dostępny na stronie Programu – cały czas do Twojej dyspozycji, a dodatkowo codziennie otrzymasz maila z przypomnieniem o treningu!

Część teoretyczna

Czyli LEKCJA. Jej zadaniem jest uświadomienie i ukazanie Ci w prosty i przystępny sposób podstawowych informacji z dziedziny: zdrowie, odżywianie, ruch, z czego składa się nasze ciało i jak pracuje, teoria treningu itp. Czyli jednym słowem wszystko to, co musisz wiedzieć, by Twoja aktywność była w pełni świadoma.

Część praktyczna

To PLAN TRENINGOWY na każdy z 14-stu dni. To zestaw ćwiczeń w formie wideo  oraz dokładny opis wykonania, liczbę powtórzeń, czas trwania, technikę. Dzięki temu będziesz wiedzieć na co zwracać uwagę podczas ćwiczeń i jak korygować własne błędy.

Zajrzyj do środka:


Kup program

Co otrzymasz kupując Program?

  • plan treningowy na 14 kolejnych dni do samodzielnego wykonywania w domu
  • codzienny mail przypominający o czekającym Treningu i Lekcji do przeczytania (przez 14 dni)
  • roczny dostęp do Panelu Programu ze wszystkimi ćwiczeniami oraz lekcjami

 

Monika Sobolewska:
“Program Michała jest odpowiedzią na moje potrzeby, jako ten idealny, “mój wymarzony” 🙂 Mając męża trenera, namówiłam go na stworzenie tego programu, jako odpowiedź na potrzeby takich kobiet jak ja, dla których wymówki “praca”, “dom”, “brak czasu” to codzienność 😉 
Krótkie i proste treningi w Programie pozwoliły mi wprowadzić nawyk codziennych aktywności w życie – 20 minut dziennie to odpowiedni czas, który mogę wygospodarować w ciągu dni bez problemu. Oprócz treningów są też Lekcje, które w prosty i jasny sposób wyjaśniają zawiłości aktywności i wyjaśniają z pozoru proste rzeczy. Ja lubię wiedzieć nie tylko JAK, ale też DLACZEGO – jak każda kobieta 😉
Wszędzie słyszy się, że aktywność fizyczna jest ważna, choćby dla lepszego samopoczucia przy ciągłym siedzeniu za biurkiem. Jednak filmiki w Internecie były dla mnie nieciekawe – codziennie te same ćwiczenia i kwestie wypowiadane przez wysportowane instruktorki stają się nużące, na siłownię było mi nie po drodze, a biegać …nie lubię.
Jako pierwsza testerka Programu, polecam go wszystkim kobietom, które szukają sposobu by zacząć aktywność w prosty sposób, własnym tempem.”

AUTOR PROGRAMU:

→ Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku
→ Certyfikowany Trener Personalny z wieloletnim stażem
  → Trener II klasy Lekkoatletyki
→ Nauczyciel Wychowania Fizycznego
  → Szkoleniowiec i prelegent konferencyjny

Nazywam się Michał Sobolewski i na bazie swojego wieloletniego doświadczenia i zdobytej wiedzy, przygotowałem dla Ciebie 14-dniowy Program Treningowy.

Kilka słów o mnie:
Podejmując decyzję o studiach nikogo nie zdziwiłem, wybierając się na wymarzoną  Akademię Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku, którą ukończyłem z tytułem magistra. Kolejnym krokiem było rozpoczęcie doktoratu, który robiłem w Zakładzie Fitness i Sportów Siłowych. Ten dodatkowy czas na uczelni dał mi możliwość pracy ze studentami oraz ukazał naukową i badawczą stronę treningu siłowego i kondycyjnego, którymi w tych latach się zajmowałem.

Doświadczenie zawodowe jako trener personalny zdobywałem pracując wiele lat w różnych klubach fitness.
Wszystko to bardzo pomaga mi dziś w pracy z moimi podopiecznymi. Praktyka, którą od lat gromadzę, pozwala mi prowadzić zbilansowane i bezpieczne treningi personalne.
Koniec końców to właśnie Ty masz z tego wszystkiego skorzystać.

W mojej karierze prowadziłem również szkolenia i warsztaty o tematyce fitness.  Jako szkoleniowiec starałem się przekazywać moim kursantom wiedzę na temat metodyki treningu, zdrowego trybu życia i odżywiania.

Miałem również okazję jako prelegent na kobiecych konferencjach mówić o kobiecej aktywności fizycznej. 

Ponad to sam także uczestniczyłem w licznych szkoleniach i kursach chcąc podnosić swoje kwalifikacje, czego przykładem mogą być zdobyte certyfikaty z treningu personalnego, treningu funkcjonalnego, TRX czy kettlebell.

Obok fascynacji sportami sylwetkowymi oraz zdrowym trybem życia mam też w swoim świecie sporo miejsca na zainteresowania niekoniecznie związane z pracą. Jestem miłośnikiem filmów i książek o tematyce fantasy, uwielbiam muzykę hard rockową, a w czasie wolnym zażywam spacerów z żoną i  Diuną – moją uroczą sznaucerką miniaturową.

Pobierz bezpłatny ebook  “Jak zacząć być aktywną” i dowiedz się:

  • jakie powody by zacząć aktywność są dobre;
  • dlaczego choćby minimalna aktywność jest tak ważna;
  • jak działa motywacja i na jakim etapie zazwyczaj odpuszczasz;
  • czego nie potrzebujesz, żeby zacząć;
  • jak wyglądają 3 podstawowe ćwiczenia, które pozwolą Ci zachować podstawową sprawność;
  • o co chodzi z tym nawykiem;
  • o treningu na powietrzu, przy okazji i w klubie fitness.

 

________________________
Jeśli masz jakieś pytanie na temat Programu, pisz śmiało!

KONTAKT