14-DNIOWY PROGRAM TRENINGOWY DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU

Zbuduj nawyk codziennej aktywności!

Trening na każdy dzień

Codzienna dawka wiedzy

Każdy dzień to 20 minut ćwiczeń

Dostęp 24/7, przez cały rok

Czym jest DOMOWY TRENER?

Ciągle brakuje Ci czasu? Szybko się zniechęcasz i masz problem z regularnością? 

A może prostu chcesz ćwiczyć w domu, ale nie masz na to pomysłu? 

Jeśli naprawdę chcesz coś zmienić – w swoim tempie i małymi kroczkami to program dla Ciebie!

To program treningowy, przeznaczony dla kobiet, które w warunkach domowych chcą rozpocząć swoją przygodę z aktywnością fizyczną

CO ZAWIERA PROGRAM DOMOWY TRENER?

LEKCJA:

Jej zadaniem jest uświadomienie Ci w prosty i przystępny sposób podstawowych informacji z dziedzin: zdrowie, odżywianie, ruch, z czego składa się nasze ciało i jak pracuje, teoria treningu itp. Czyli jednym słowem wszystko to, co musisz wiedzieć, by Twoja aktywność była w pełni świadoma.

TRENING:

To zestaw ćwiczeń na każdy dzień w formie wideo oraz dokładny opis wykonania, liczba powtórzeń, czas trwania, technikę. Dzięki temu będziesz wiedzieć na co zwracać uwagę podczas ćwiczeń i jak korygować własne błędy.

W PAKIECIE:

plan treningowy na 14 kolejnych dni do samodzielnego wykonywania w domu
– roczny dostęp do Panelu Programu bazą ćwiczeń oraz bazą wiedzy

Najczęściej zadawane pytania:

Czy potrzebuję jakiś specjalny sprzęt do treningów?

Przygotuj sobie butelkę wody, kocyk lub karimatę do ćwiczeń na podłodze, ok 20 minut wolnego czasu (przerwa telewizyjna powinna wystarczyć 🙂 ) i dobry nastój!
Miej pod ręką 2 krzesła, które przydadzą się do jednego z ćwiczeń.

Nie mam dobrej formy - czy sobie poradzę z treningami?
O nic się martw – będą to zestawy prostych, nieskomplikowanych ćwiczeń bazujące na podstawowych wzorcach ruchu i opierające się na harmonijnym rozwoju sylwetki.

Przeprowadzę Cię od początku przez cały trening, a więc napiszę Ci ile powtórzeń i serii każdego ćwiczenia masz zrobić, jakie ćwiczenia wykonywać po sobie, ile czasu odpoczywać między nimi oraz jaką intensywność (np. tempo) utrzymywać podczas treningu.

Tylko 20 min treningu? Czy to przyniesie efekty?
Wbrew ogólnemu przekonaniu ludzi nie związanych ze sportem, ważniejszym czynnikiem niż czas trwania treningu jest jego jakość i przede wszystkim systematyczność.
Po to właśnie jest ten program – abyś nie ćwiczyła raz w tygodniu po dwie godziny, lecz codziennie przez 15-20 minut. Uwierz, że nawet tyle wystarczy byś następnego dnia poczuła, że ćwiczyłaś. W treningu chodzi o to, żeby wykonać zadanie, a więc pracę, a nie rozciągać ją w czasie i wypełniać go niepotrzebnymi przerwami, które tylko sztucznie wydłużają trening.
Lekcje - po co mi one? Sam trening nie wystarczy?

Ich zadaniem, jak i całego programu, jest uświadomienie i ukazanie w prosty i przystępny sposób podstawowych informacji z dziedzin: zdrowie, odżywianie, ruch, z czego składa się nasze ciało i jak pracuje, teoria treningu itp.
Lekcje nie są bezpośrednio ze sobą powiązane, dlatego mogą być później odczytywane w dowolnej kolejności. Ma to być Kompendium Wiedzy Podstawowej.

Celem programu jest nie tylko realizowanie założeń treningowych ale również, i to nie mniej ważne, uświadomienie Ciebie po co tak naprawdę trenujesz.
Właśnie taką formę przyjmuje ten program.

Dlaczego nie ma filmu z nagranym całym treningiem?

Tym właśnie wyróżnia się ten Program – dzięki temu, że ćwiczenia są dokładnie opisane, a ich wykonanie pokazane na wideo, możesz wykonywać je w swoim tempie, bez popędzania i frustracji związanej z monotonnym i powtarzalnym tonem instruktora wideo.

Zamiast bezmyślnego powtarzania za instruktorem, nauczysz się skupienia na treningu, będziesz wiedzieć na co zwracać uwagę przy każdym ćwiczeniu. Po 14 dniach z pewnościa nauczysz się każdego z nich, i będziesz mogła wykonywać je już z pamięci – gdziekolwiek będziesz! 
Chcę, żebyś była świadoma tego co robisz i ten program Cię tego nauczy.

97,00 

Domowy Trener – program treningowy dla kobiet

Program przeznaczony jest dla każdej kobiety, która w warunkach domowych chce rozpocząć swoją przygodę z aktywnością fizyczną.

Dzięki treningom dowiesz się:

– wyrobisz w sobie nawyk do codziennych ćwiczeń,
– poprawisz sprawność i wytrzymałość własnego ciała,
– poznasz i nauczysz się wykonywać poprawnie różne ćwiczenia, które możesz wykonywać w domu (dzięki instrukcjom wideo),
– będziesz mieć mnóstwo alternatyw w postaci ćwiczeń, które możesz wykonywać naprzemiennie i zmieniać między sobą! 

Dzięki lekcjom dowiesz się:

– czym różnią się treningi siłowe, wytrzymałościowe i treningi na spalanie tkanki tłuszczowej,
– poznasz wartości obciążeń, czas trwania, długość przerw i liczbę powtórzeń w każdym z wymienionych treningów,
– poznasz podstawowe metody treningowe i różnie między nimi,
– dowiesz czym jest trening funkcjonalny i crossfit,
– poznasz podstawowe pojęcia z tematyki treningu i żywienia,
– nauczysz się wyliczyć własne zapotrzebowanie na energię (kcal),
– nauczysz się wyliczyć ilość poszczególnych składników pokarmowych w diecie,
– poznasz rodzaje suplementów treningowych i ich funkcje.

OPINIE

“Polecam 14 dniowy program treningowy. Codzienne lekcje, które otrzymywałam na meila, dodawały mi motywacji do wykonania treningu, a przy okazji zrozumiałam wiele kwestii teoretycznych. Ten trening dzięki innej formie niż video, pozwolił mi na wyrobienie w sobie nawyku ćwiczeń codziennych oraz wykonywania samodzielnie ćwiczeń bez trenera w video. Cieszę się, że mogę teraz ćwiczyć gdziekolwiek się znajduję, ponieważ nauczyłam się sekwencji treningów oraz form ich wykonywania. Dziękuję za możliwość doświadczenia tej formy treningu oraz za zmotywowanie mnie do regularnych ćwiczeń. Polecam każdemu kto chciałby nauczyć się ćwiczyć bez youtube i innych trenerów i być totalnie niezależnym w tej kwestii 🙂. “

Klaudia Stawiarska

“Fajna formuła, ktora wymaga od Ciebie skupienia się na treningu, a nie bezmyślnemu powtarzaniu ruchów z ekranu telewizora. Po tygodniu mogłam już robić trening z pamięci, patrząc tylko ile powtórzeń i jakie ćwiczenia mam na dzisiaj. ” 

Natalia 

“Program jest odpowiedzią na moje potrzeby, jako ten idealny, “mój wymarzony”  🙂 Mając męża trenera, namówiłam go na stworzenie tego programu, jako odpowiedź na potrzeby takich kobiet jak ja, dla których wymówki “praca”, “dom”, “brak czasu” to codzienność 😉
Krótkie i proste treningi  pozwoliły mi wprowadzić nawyk codziennych aktywności w życie – 20 minut dziennie to odpowiedni czas, który mogę wygospodarować w ciągu dni bez problemu.
Jako pierwsza testerka Programu, polecam go wszystkim kobietom, które szukają sposobu by zacząć aktywność w prosty sposób, własnym tempem.“

Monika Sobolewska

AUTOR PROGRAMU:

Nazywam się Michał Sobolewski i na bazie swojego wieloletniego doświadczenia i zdobytej wiedzy, przygotowałem dla Ciebie 14-dniowy Program Treningowy.
Poniżej dowiesz się więcej o mnie:

Edukacja

Podejmując decyzję o studiach nikogo nie zdziwiłem, wybierając się na wymarzoną  Akademię Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku, którą ukończyłem z tytułem magistra. Kolejnym krokiem było rozpoczęcie doktoratu, który robiłem w Zakładzie Fitness i Sportów Siłowych. Ten dodatkowy czas na uczelni dał mi możliwość pracy ze studentami oraz ukazał naukową i badawczą stronę treningu siłowego i kondycyjnego, którymi w tych latach się zajmowałem.

Doświadczenie zawodowe

Doświadczenie zawodowe jako trener personalny zdobywałem pracując wiele lat w różnych klubach fitness.

Wszystko to bardzo pomaga mi dziś w pracy z moimi podopiecznymi. Praktyka, którą od lat gromadzę, pozwala mi prowadzić zbilansowane i bezpieczne treningi personalne.

Koniec końców to właśnie Ty masz z tego wszystkiego skorzystać.

Szkolenia i warsztaty

W mojej karierze prowadziłem również szkolenia i warsztaty o tematyce fitness.  Jako szkoleniowiec starałem się przekazywać moim kursantom wiedzę na temat metodyki treningu, zdrowego trybu życia i odżywiania.

Miałem również okazję jako prelegent na kobiecych konferencjach mówić o kobiecej aktywności fizycznej.

Ponad to sam także uczestniczyłem w licznych szkoleniach i kursach chcąc podnosić swoje kwalifikacje, czego przykładem mogą być zdobyte certyfikaty z treningu personalnego, treningu funkcjonalnego, TRX czy kettlebell.

Prywatnie

Aktywnością fizyczną interesuję się od lat szkolnych. Już jako dziecko nie potrafiłem usiedzieć w miejscu, co z biegiem lat przerodziło się w pasję do aktywnego spędzania czasu. Od grania w piłkę, przez parkour, aż do sportów siłowych…

Obok fascynacji sportami sylwetkowymi oraz zdrowym trybem życia mam też w swoim świecie sporo miejsca na zainteresowania niekoniecznie związane z pracą.

Osobiście jestem miłośnikiem filmów i książek o tematyce fantasy, uwielbiam muzykę hard rockową, a w czasie wolnym zażywam spacerów z Diuną – moją ukochaną sznaucerką miniaturową.

→ Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku
→ Certyfikowany Trener Personalny z wieloletnim stażem
→ Trener II klasy Lekkoatletyki
→ Nauczyciel Wychowania Fizycznego
→ Szkoleniowiec i prelegent konferencyjny

“W swojej pracy wielokrotnie spotykałem się z zapytaniami od kobit, które w natłoku obowiązków nie potrafiły znaleźć czasu na wizytę na siłowni i regularne treningi ze mną.
W myśl zasady, że lepiej robić COŚ niż NIC, postanowiłem stworzyć program, w którym oprócz treningu, który pozwoli Ci zachować podstawową sprawność i kondycję, jest również cześć teoretyczna.
Dlaczego ta teoria?
Ponieważ, jeśli zrozumiesz jak działa Twoje ciało, jakie procesy w nim zachodzą i co ma na nie wpływ, łatwiej będzie Ci motywować się do ćwiczeń!
Na dobry początek zapraszam Cię do pobrania tego bezpłatnego ebooka!  Znajdziesz tam wiele informacji i motywacji!
       – Michał Sobolewski

Jeśli masz jakieś pytanie na temat Programu, pisz śmiało!

info@domowytrener.pl